Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014



Welcome to my blog.  

Welcome home


   Αρχικά θα ήθελα να σας καλώς ορίσω στο ιστολόγιο μου στο οποίο θα αναρτώ διάφορα δικά μου κείμενα.Πριν ξεκινήσω τις αναρτήσεις θέλω να σας πω λίγα πράγματα για μένα ούτως ώστε να έχετε μια ιδέα για τον κάτοχο του blog.

   Με λένε Χριστίνα,είμαι 21 χρονών και σπουδάζω Πληροφορική και ΜΜΕ.Έχω άλλο ένα blog το οποίο ασχολείται κυρίως με την ομορφιά.Από μικρή μου άρεσε να γράφω για τα πάντα ακόμη και για τα πιο χαζά αρκεί να έγραφα.Το γράψιμο για μένα είναι η αδελφή ψυχή μου που δυστυχώς δεν συναντιόμαστε όσο συχνά θα ήθελα,λόγω αυτού λοιπόν αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το ιστολόγιο(υπάρχουν κι άλλοι λόγοι βέβαια που θα τους μάθετε στην πορεία).Θέλω να γίνομαι όλο και καλύτερη με τον καιρό γι'αυτό θα ήθελα την ειλικρινή σας άποψη και τις οποιεσδήποτε παρατηρήσεις ενδεχομένως να έχετε.Αυτά τα ολίγα είχα να μοιραστώ μαζί σας για τώρα.
Σας χαιρετώ,
Χριστίνα.
Πηγή εικόνας:Weheartit.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου