Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

NEW YEARS EVE




Όταν μπήκε το 2015 με βρήκε στεναχωρημένη και θυμωμένη, προσπαθώντας να λύσω ένα μικρής σημασίας πρόβλημα που εγώ όμως εκείνη την χρονική στιγμή το έβλεπα βουνό.Βασικά δεν ήταν το πρόβλημα αυτό καθεαυτό που με ενοχλούσε αλλά ότι προέκυψε λίγο πριν μπει ο νέος χρόνος κι αυτό εμένα μου ήταν αρκετό για να χαλάσει η ζαχαρένια μου.

Ο δείκτης του ρολογιού έδειξε 00:00 ακριβώς και ο ήχος των πυροτεχνημάτων βρέθηκε να συναγωνίζεται τον άνεμο στην ένταση. Άφησα στην μέση την προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος μου και βγήκα έξω.Φυσούσε τόσο δυνατά που νόμιζες πως τα δέντρα χόρευαν μέσα στο σκοτάδι της νύχτας. Κοίταξα ψηλά τον σκοτεινό ουρανό και μου ευχήθηκα "Καλή χρονιά" με μια υπερβολική δόση ειρωνίας.

Μπήκα ξανά μέσα στο σπίτι  και μου είπα "Οχι αυτή την φορά δεν θα τα παρατήσεις, αυτή την φορά δεν θα το αφήσεις για αργότερα" κι έκατσα να λύσω το πρόβλημα μου και τα κατάφερα.Το έλυσα. Μπορεί να άργησα μα σημασία έχει ότι τα κατάφερα κι ένοιωθα τόσο γεμάτη μετά.Κι ενώ ο νέος χρόνος με βρήκε μέσα στα νεύρα δυο ώρες αργότερα, βρέθηκα να γελάω συνέχεια με τους γονείς μου γύρω από το τζάκι ως το πρωί.

Γιατί σημασία δεν έχει πως θα σε βρει ο νέος χρόνος αλλά πως εσύ θα επιλέξεις να ζήσεις αυτόν τον νέο χρόνο.Καλή χρονιά λοιπόν και ευτυχισμένο το 2015.Α και πέρα από τις γνωστές ευχές, θα σας ευχηθώ να είστε ο εαυτός σας. Ο αληθινός,πραγματικός εαυτός σας για το '15 και για πάντα γιατί στο τέλος μόνο αυτό έχει σημασία.Να είσαι ο εαυτός σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου